reklama

FC Barcelona - začiatok sezóny 2017/2018

Ako skalný fanúšik FC Barcelona by som sa rád vyjadril k uplynulému prestupovému obdobiu, čakal som na nejaké závery až po prvý ťažší zápas sezóny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Týmto by som nerád povedal, že súperi ako Espanyol sú slabší ale predsa Liga majstrov je Liga majstrov a Juventus nás minulú sezónu dokázal vyradiť dovolím si povedať celkom jednoznačným spôsobom.

Začnem teda od začiatku, veľmi pozitívne hodnotím návrat Gerarda Delofeua, nie je to jediný prípad, kedy sa odchovanci z La Masie porúčali, pretože nedostali šancu v prvom tíme a neskôr sa vrátili a stali sa platnými hráčmi základnej zostavy. Či to tak bude aj v jeho prípade ukáže len čas. Osobne mu každopádne držím palce aby bol doma v Barcelone spokojný a dostával pravidelnú a vysokú porciu minút.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Príchod hráča menom Nelson Semedo bol pre mňa osobne v danom momente prekvapením, som síce fanúšik futbalu ale jeho meno som predtým nezachytil a ani nezaregistroval. Po pár zápasoch ale musím povedať, že tento prestup vyšiel a rozhodne bude prínosom pre tím. Pravý bek s útočnými chúťkami, tak to má byť. Verím, že týmto Ernesto Valverde dá šancu Sergi Robertovi v zálohe kam tento hráč rozhodne patrí. Som jeho obrovský zástanca. Ukázal v minulosti, že dokáže hrať kdekoľvek a nemal potrebu z dôvodu hrávania na inej pozícii odísť z klubu. Prehľad v hre, bojovnosť, stabilné výkony, je to hráč do stredu poľa. Potrebujeme rozhodne. Toto vedenie nie je ani zďaleka tým najlepším ale odchod Sergiho by bola obrovská škoda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Paulinho – zrejme kapitola sama o sebe. Neodpisujem ho, ale 40 miliónov Eur za hráča, ktorý sa nedokázal presadiť v Anglicku a odišiel do peniazmi prepchatej čínskej ligy je veľa. Uvidíme ako sa chytí a či nám z neho ešte nebude padať sánka.

K odchodom hráčov ako Mathieu a Munir sa nechcem vyjadrovať. Ďakujem im za služby a výkony pre klub.

Ousmane Dembelé, nákup od ktorého sa bude veľa očakávať, predsa len tie peniaze, ktoré nás stále sú obrovské i keď cena bola výsledkom predaja Neymara. Dortmund vedel, že peniaze sú, tak to využil. Je to talent, ktorý má na to aby hral za FC Barcelona a verím, že v blízkej budúcnosti bude na neho radosť pozerať a budeme radi, že takého hráča máme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odchod, ku ktorému by som rád povedal pár slov je samozrejme Neymar. Nepochybujem o tom, že je to budúci držiteľ Zlatej lopty, obrovská hviezda a marketingová sila. Za tie sezóny, ktoré hral za náš tím to bola radosť sa pozerať na to čo s Messim a Suarezom predvádzali, ale on sám sa rozhodol tak ako sa rozhodol, čo mu vôbec nemôžem mať za zlé. Už keď začali presakovať na povrch prvé informácie, že chce odísť, som sa vyjadril, že za také vysoké odstupné klub nemá váhať a predať ho. Naťahovalo sa to, určite aj kvôli bonusu, ktorý mala Barcelona vyplatiť jeho otcovi a agentovi v jednej osobe. Každopádne samozrejme škoda hráča jeho kvalít, ale tie peniaze sa určite zídu a dajú sa použiť aj na niečo iné. Klub je zadĺžený, v pláne je prestavba Camp Nou, nové posily atď. Ja som veľmi chcel, aby za peniaze, ktoré prišli do klubovej kasy sme získali Paula Dybalu, práve z Juventusu. V minuloročnej edícii Ligy majstrov to bol práve on, čo nás vyradil z boja. Mladý, šikovný, talentovaný, skvelý na lopte, dravý a s vynikajúcom strelou. Prišlo veľa peňazí, veľa aj odišlo ale vedenia malo položiť Juventusu 150 možno 180 miliónovo na stôl a bolo by.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bál som sa prvých zápasov, ako to bude vyzerať. Liga ukázala, že to pôjde a po včerajšom zápase s Juventusom (Barcelona vyhrala 3:0) som sa len utvrdil v tom, že ten odchod neotriasol klubom ani hráčmi. Leo je veľký hráč, najlepší na svete, keďže som nikdy nevidel hrať ani Pelého a ani Maradonu, tvrdím, že najlepší hráč histórie a po včerajšom večeri budem prezentovať názor, že odchod Neymara mu pomohol. Dostal očividne väčšiu voľnosť na ihrisku, bolo to vidieť na jeho hre, pohybe. Pri rozohrávaní v strede poľa hral v strede útoku. Na jeho pozícii z minulej sezóny bol Dembelé, na ľavom krídle bol Suarez. Až pri prechode do šestnástky si Suarez hľadal miesto v strede a Messi mal absolútnu voľnosť, čoho výsledkom bola výhra a jeho dva krásne góly a nepriama asistencia pri Rakitičovom góle, kedy Leo potiahol loptu z pravej strany. Treba povedať, že Juventus hral v značne inej zostave ako to bolo v minulej sezóne ale tak či tak, Messi ukázal svoju veľkosť. O budúcnosť sa nebojím, hráč ako je on dokáže na najvyššej úrovni hrať ešte 7-8 rokov a byť neustále ťahúňom a popri ňom sa mladíci budú zdokonaľovať a postupne určite aj preberať zodpovednosť a za ten čas nikto nevie, kto bude hrať potom prvé husle vo svetovom futbale, kto bude najžiadanejší a v neposlednom rad čo nám ponúkne akadémia La Masia.

Martin Nôta

Martin Nôta

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, som fanúšik futbalu, obzvlášť FC Barcelona. Rád by som prezentoval svoje názory a postrehy na dianie vo svete futbalu. Každý má právo na svoj názor a ja mám záujem ho trošku verejne prezentovať. Rád by som sa tu raz za čas podelil s Vami o moje názory a postrehy. Najviac sa budem zameriavať na šport, obzvlášť futbal a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu